9. února 2015

Header vypadá šedivě?


Dnešní návod není ani tak návod jako šikovný tip.

Vlastně je to až směšné. Jakožto zastánce minimalismu a černobílých barev jsem si často vyrobila černobílý header, který na blogu po nahrání vypadal podivně našedle a rozpatlaně. Asi nemusím říkat, jak moc mě to frustrovalo. Nechápala jsem, proč ostatní můžou mít hezká, bílá záhlaví a já vždycky skončím s šedým patlancem.

Pokud i vy máte podobný problém, řešení je geniálně jednoduché. Změňte koncovku obrázku na .png. Celkově Blogger lépe spolupracuje s fotkami v tomto formátu, takže vám radím používat zejména ten. Bílá bude bílá, průhledná bude průhledná, obrázky ostřejší. Co víc si přát?

Snad jsem některým z vás vytrhla trn z paty a můj tip není na stejné úrovni jako Kolombovo objevení Ameriky. :)

Hezké blogování!

Žádné komentáře:

Okomentovat